در دلام دل نوشته هام

دل نوشته هامو مینویسم با خاطراتم که نره از یاد مشکلاتم

در دلام دل نوشته هام

دل نوشته هامو مینویسم با خاطراتم که نره از یاد مشکلاتم

  • ۰
  • ۰

عاشق بی عشق

هروز که میگزرد بیشتر عاشقش میشم نمیدانم عاشق که شده ام اما درون سینه ام احساس میکنم عاشقم چرا اینگونه شده ام من که عاشق کسی نشده ام اما درون دلم ولووله شده به چه کس دل بستم که خودم نمیدانم او کیس کجاس چهر اش هروز جلوی چشم است اما نمیدانم کیست اسمش چیست او کیست که اینگونه مرا عاشق خد کرده است کجاس شاید یک بار دیدمش حرف دلم را به گفتم خدایا بار دیگر اورا سر راه من قرار ده تا این بار حرف دلم به بگویم.....

  • ۹۵/۰۸/۲۸
  • mehdi khosravi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی